Noticies del Club

Sènior Primera Nacional Club Voleibol Sant Boi

Primera derrota del CV Sant Boi a casa contra el CH Bordills per 0-3

El Sènior "A" del Sant Boi de Volei, no va poder culminar amb una victòria l'estrena a la lliga en la categoria nacional.

Un difícil començament contra un equip conegut en pretemporada: el CH Bordils, que fent les coses senzilles, complicà molt el partit a les locals que jugaven a la Parellada. I és que des de l'inici fins al final, el Volei Sant Boi no va saber trobar la versió a la que ens té acostumats, els errors no forçats ens van fer entrar en un cicle difícil de sortir.

El segon set, el més ajustat, amb algun ajust defensiu i baixant una mica l'error fins a 3/4 del set, ens va fer arribar fins al 21-19 a favor, tot i això, la tònica des d'aquell punt fins el final, va ser poc acerada i finalment va acabar en 22-25.

Al final, 0-3 per l'equip visitant. Enhorabona a l'equip rival i tranquil·litat pel nostre equip, que ja ha demostrat que amb confiança i treball pot rendir molt bé!

Junts lluitem!

Plantilla: Marín, Vazquez, Merkel, Adell, Barreto, Ortells, Cámara, Sabaté, Guerrero, Puddu, Capone y Romero.
Tecnics: Kike i Dani