Actualitat de l'Escola de Volei

Copa Interclubs

Copa Interclubs per a alevins i benjamins, edició Sant boi

El proper dissabte 22 de desembre a partir de les 9h tindrà lloc una nova edició de la Copa Interclubs a la seu del Club Voleibols Sant Boi per benjamins i alevins que juguin a voleibol.

La iniciativa, oberta a tots els clubs de Catalunya, part de l'una col·laboració entre el Club Voleibol Sant Boi, Club Esportiu Voleibol L'Hospitalet, Club Voleibol Sant Quirze i Club Voleibol l'Ametlla, i busca oferir una proposta de competició per a la categoria mes jove seguint uns criteris lúdics i pedagògics plantejats per experts en la categoria.

Amb l'edició de la Copa Interclubs de Sant Boi, es celebrarà paral·lelament i el día 23 de desembre la segona Copa Interclubs de Sant Quirze cubrint la part del Vallès Occidental, mateixa categoría, mateix format, diferents equips.

"Fem Volei Junts" serà la nova plataforma web des de la qual s'anirà informant de l'evolució d'aquesta iniciativa i de moltes més que es vagin generant en el voleibol formatiu català.

Quadre de Classificacions