Qui som

Volem volar des de 1985

Som dels vuitanta, com quasi tot el que mola: el Naranjito, el ‘walkman’ o la caçadora vermella de Michael Jackson. La nostra història comença el 1985 amb un grup d’amics de Sant Boi moguts per la passió per l’esport. Al llarg de les primeres dècades arriben els grans èxits masculins, com l’ascens a Segona o la participació al Campionat d’Espanya. A partir de 2010, les noies prenen el control. El club se situa a Segona Divisió Femenina i participa a la Copa Princesa. Avui el Club Voleibol Santboi exhibeix amb orgull la seva triple F: femení, formatiu i familiar. Confiem en el talent de les jugadores de base i estem convençudes que el millor partit encara s’ha de jugar. Volem volei. Volem volar!