Comunicats

Manifestacions del Club

Bases de la Rifa

Bases de la Rifa de Nada del 22 de desembre

Publicació de les Bases de la Rifa de Nadal del 22 de desembre del Club Voleibol Sant Boi! Molta sort per tothom!

1. El present sorteig tindrà finalitat la recaptació de fons per a les activitats de la vigent temporada (Torneig Aleví, Promocions en centres escolars, Quadrangular Infantil i Campus d'estiu). A més de material fungible per al club.
  2. Pot participar en aquesta rifa qualsevol persona que hagi adquirit una butlleta.
  3. La venda comença el dia 26 de novembre i finalitzarà el 14 de desembre.
  4. Es lliuraran talonaris de 10 números per valor de 5€ / butlleta. Cada butlleta portarà un resguard adjunt amb el número corresponent, que actuarà com a justificant de la venda del mateix i com a comprovant de la butlleta original el dia de la Rifa.
  5. El premi consisteix en 8 premis a repartir el 35% del benefici de la Rifa * (El club planificarà uns premis majoritàriament econòmics per als guanyadors del sorteig).
  6. A la Rifa participaran tots aquells bitllets venuts acord amb el que estableixen els punts 2. i 3.
  7. El sorteig es celebrarà al Poliesportiu la Parellada el dia 22 de desembre sobre les 17h.
  8. El resultat del Sorteig així com els guanyadors, es farà públic a la pàgina web (www.clubvoleibolsantboi.cat).
  9. Els guanyadors tindran el termini de 15 dies naturals a partir del dia del sorteig. En cas de no rebre cap notificació per part de l'agraciat en el termini previst, el premi es tornarà a sortejar el dimarts 8 de gener de 2019 (horari per confirmar).
  10. Així mateix l'agraciat de la rifa, haurà de presentar com a norma obligada la butlleta original, no sent vàlid fotocòpies ni qualsevol document d'imitació.
  11. Una mateixa persona no podrà ser el guanyador de dos premis.
  12. El dia del sorteig es podrà consultar els números exclosos.

* L'organització es reserva el dret de modificar els premis planificats si la recaptació de la rifa no genera benefici establert.

Llistat de nombres assignats a la Rifa