Noticies del Club

Club Voleibol Sant Boi

Formació al centre de psicología MIM pels entrenadors del club Voleibol Sant Boi

Dimecres passat, 9 de gener, els entrenadors del Club Voleibol Sant Boi van rebre una formació per part del Centre de Psicologia MIM per aprendre a treballar amb elements com l'autoestima, la motivació i l'auto superació.

El Centre de Psicologia MIM va estar alliçonant als nostres professionals durant més de dues hores en què va ser una sessió molt dinàmica i divertida on vam poder apreciar l'alt grau de professionalitat, empatia i proximitat que són capaços d'oferir.

És d'agrair la col·laboració que el Club Voleibol Sant Boi està rebent per part de MIM i que s'estendrà en el futur a algunes sessions amb els equips.

CENTRO DE PSICOLOGIA MIM