Noticies del Club

Equips Club Voleibol Sant Boi 2018-19

Presentació dels equips del CV Sant Boi per la temporada 2018-19

La temporada 2018-19 promet estar plena de reptes i el Club Voleibol Sant Boi s'ha situat en posició de sortida després de presentar oficialment els seus equips davant els seus seguidors.

L'esdeveniment va tenir lloc després de la victòria de les locals per 3 a 2 en competició nacional davant el CV Molins, tot un partit ple d'emocions extremes.

Finalitzat el partit i la celebració del resultat obtingut, es va procedir a la desfilada d'equips per mitjà d'un orginal túnel humà que desembocava a la zona on els grups es feien una divertida fotografia. Amb tots els equips a la pista, president del Club de Voleibol i l'alcaldessa de Sant Boi van dedicar unes paraules al públic assistent i van posar per a la foto de família.

Comença la temporada 2018-19, a per lluitar junts !!